رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: افراد بالای ۶۰ سال که نوبت اول و دوم واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده اند دز سوم را هم بزنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲۴۳ هزار و ۱۵۳ نمونه گیری از بیماران مشکوک به کرونا انجام شده است که از این تعداد ابتلای ۸۴ هزار و ۸۲۰ نفر به کرونا قطعی شده است.

او افزود: هم اکنون به لحاظ میزان شیوع بیماری کرونا، وضعیت شهرستان‌های اردل، بروجن، شهرکرد، لردگان، سامان، کیار و فارسان نارنجی و وضعیت شهرستان‌های کوهرنگ، بن و خانمیرزا زرد است.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: هم اکنون انجام واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی موثرترین راه مقابله با بیماری کرونا است.

او ادامه داد: با توجه به شروع نوبت سوم واکسیناسیون در استان، از افراد بالای ۶۰ سال که نوبت اول و دوم واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده اند درخواست می‌شود، حتماً با مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون نوبت سوم واکسن را دریافت کنند.

شیرانی گفت: همچنین کسانی که ۴ ماه از تزریق نوبت دوم واکسن کووبرکت، سینوفارم و بهارات آن‌ها می‌گذرد برای تزریق نوبت سوم افدام نمایند.

او افزود: افرادی که ۶ ماه از دریافت نوبت دوم واکسن اسپوتنیک یا سایر واکسن‌های کووید ۱۹ آن‌ها می‌گذرد برای دریافت دز یادآور یا پوستر به پایگاه‌های واکسیناسیون مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار