رئیس کل دادگستری بوشهر گفت: باید با تلاش بیشتر فرهنگ صلح و سازش را در جامعه نهادینه کرد، به همین منظور از ظرفیت‌های شورای حل اختلاف استفاده می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس شورای‌های حل اختلاف استان از مجتمع شورای حل اختلاف شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان گناوه بازدید کرد.

او تاکید کرد: اعضاء شعب همه تلاش خود را برای ایجاد صلح و سازش میان طرفین پرونده بکار گیرند زیرا رسالت ذاتی شورای حل اختلاف تلاش برای برقرای مصالحه، حل و فصل اختلافات طرفین دعوا است.

رئیس کل دادگستری بوشهر افزود: فعالیت‌ها و عملکرد شورای حل اختلاف در کاهش ورودی پرونده‌ها به محاکم و برطرف کردن اطاله دادرسی موثر است.

جمادی عنوان کرد: باید با تلاش بیشتر فرهنگ صلح و سازش را در جامعه نهادینه کرد، به همین منظور برای کاهش پرونده‌های قضایی، کاهش ورودی پرونده‌ها و حتی جمعیت کیفری از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در شورای حل اختلاف استفاده می‌شود.

در این بازدید او ضمن پاسخگویی به سوالات برخی از مراجعان، در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت و برای حل مشکلات آن‌ها توصیه‌های لازم را بیان کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.