به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت تیم‌های منتخب مسابقات فوتسال جام گرامیداشت هفته وحدت زاهدان مشخص شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و به همت کارگروه قرارگاه مردمی تحول اجتماعی شهید محبعلی فارسی سیستان و بلوچستان، مسابقات فوتسال برنامه ریزی و پس از دو هفته رقابت منتخبین این دوره از مسابقات شناخته شدند.

محرومیت‌های تاریخی حاشیه شهر زاهدان با همت ساکنان رفع شود

دبیر قرارگاه مردمی فرهنگی_اجتماعی محمد رسول الله (ص) سیستان و بلوچستان در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که شب گذشته در زمین چمن مصنوعی شریعتی شمالی زاهدان با حضور رئیس شورای شهر، شهردار، مسئولین شهرداری‌های مناطق زاهدان و جمعی از علمای شیعه و سنی و ... برگزار شد، گفت: باید محرومیت تاریخی موجود در حاشیه شهر زاهدان به همت ساکنان و باهمکاری و همیاری مسئولان و دستگاه‌های مرتبط رفع شود.

حسنعلی نوری افزود: همه باید دست به دست هم داده و تلاش کنیم تا چهره محرومیت از حاشیه شهر زاهدان رفع شود.

وی تاکید کرد: در این مناطق استعداد‌های خوبی در زمینه‌های مختلف داریم‌که نیاز است تا آن‌ها شناسایی و شکوفا شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به هدف باید همه یکصدا و یک هدف اقدام کنیم به مثل تیم فوتبالی که تا کار تیمی وجود نداشته باشد، نمی‌تواند به پیروزی رسید.

شرکت ۱۳ تیم در مسابقات جام گرامیداشت هفته وحدت زاهدان

مسئول برگزاری این دوره از رقابت‌ها نیز طی سخنانی گفت: ۱۳ تیم شیعه و سنی در مسابقات جام گرامیداشت هفته وحدت زاهدان شرکت کردند که پس از برگزاری بیش از ۳۰ رقابت تنگاتنگ در دو هفته، سه تبم برتر مشخص شدند و در پایان این مراسم از آنان با اهدای جام، حکم قهرمانی و هدایایی تجلیل خواهد شد.

حجت عالی مقدم اضافه کرد: این دوره از مسابقات با مشارکت ستاد مردمی جبهه فرهنگی_اجتماعی انقلاب اسلامی، قرارگاه مردمی تحول اجتماعی شهید محبعلی فارسی و سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان و شورای شهر و شهرداری زاهدان برگزار شده است.

شایان ذکر است در پایان با اهدای حکم قهرمانی، جام و هدایایی به ترتیب از تیم‌های اتحاد دوستان، محله باقری و برادران به عنوان تیم‌های اول تا سوم تجلیل شد و کاپ اخلاق نیز به تیم محله باقری زاهدان اهدا شد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: فوتسال ، هفته وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار