مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: بیمه سلامت در پرداخت‌های خود در بخش‌های مختلف به روز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور در سفر به کرمان در جمع خبرنگاران گفت: پرداخت به مراکز دولتی و خصوصی مردادماه صورت گرفته و در پزشک خانواده، پرداخت‌های مهرماه انجام شده است.

ناصحی با بیان اینکه در بحث پزشک خانواده روستایی و نسخه الکترونیک کاملاً پرداخت‌ها به روز است، گفت: ما پرداخت‌های مهرماه این گروه را آبان پرداخت کردیم.

او تاکید کرد: با توجه به محدویت منابع درآمدی و امکان نداشتن ارائه بسته‌های قوی درخصوص بیمه شدگان، امسال پیشنهاداتی ارائه شده که بتوانیم در بودجه ۱۴۰۱ این پیشنهادات را بگنجانیم.

ناصحی اظهارکرد: تلاش داریم بیماران مزمن، صعب العلاج و سرطانی را به نحوی پوشش دهیم که کمترین هزینه را از جیب داشته وبیشتر پرداخت‌ها برعهده سازمان باشد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور تصریح کرد: در بخش پرداخت‌های سرپایی نیز برنامه‌هایی در سازمان بیمه سلامت ایران داریم که امید داریم با همکاری استان‌ها به نحو مطلوبی بتوانیم آن را اجرا کنیم.

محمدمهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور

او درباره سفر به استان کرمان نیز افزود: هدف از برنامه سفر به کرمان، عرض خدا قوت به همکاران استان کرمان (که با مدیریت خوب مجموعه باعث شدند یکی از استان‌های شاخص و برتر در اجرای نسخه نویسی الکترونیک کشور باشند) و بازدید میدانی از اجرای نسخه نویسی الکترونیک است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور با اشاره به موانع و مشکلات زیرساختی برای اجرای طرح‌های الکترونیک در کشور بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که وجود دارد هدف اصلی ما قدردانی از زحمات دوستان همکار در بیمه سلامت استان کرمان است.

ناصحی افزود: از خدمات خوب این سازمان در بحث نظام ارجاع و اجرای بیمه همگانی، طرح پزشک خانواده و همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در این طرح‌ها نیز بازدید می‌شود.

مدیرعامل بیمه سلامت کشور همچنین با اشاره به اینکه امید داریم سفری خوب با آورده خوب برای استان کرمان داشته باشیم، تصریح کرد: در یک سالی که مدیر سازمان هستم، در زمینه پرداخت در همه دوران، این دوره بهترین نظم درپرداخت‌ها را داشته، به گونه‌ای که ماه مرداد پرداخت‌های بخش دولتی و خصوصی انجام شده وپرداخت‌ها به عبارتی به روز است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار