آغاز مسابقات جهانی پاورلیفتینگ با لوازم در نروژ/ اسدالله زاده به عنوان نهم وزن ٧۴ کیلوگرم رسید

در رقابت‌های وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات جهانی پاورلیفتینگ با لوازم در نروژ، امیر اسدالله زاده یک عنوان نهمی برای ایران به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسابقات جهانی پاورلیفتینگ با لوازم در نروژ در حالی برای تیم ایران آغاز شد که روز ۱۷ آبان ماه جواد جوادیفر به عنوان داور درجه ۲ بین المللی از ایران در امتحان ارتقاء داوری (درجه یک بین المللی) حضور یافت و موفق شد آزمون را با موفقیت پشت سر گذارد. وی در روز ۱۸ آبان ماه اولین قضاوت خود را به عنوان سرداور در اوزان ۵۹ و ۶۶ کیلوگرم انجام داد.

همچنین در رقابت‌های وزن ۷۴ کیلوگرم، امیر اسدالله زاده نماینده کشورمان با رکورد ۲۵۵ کیلوگرم در اسکوآت، ۱۵۵ کیلوگرم در پرس سینه و ۲۶۷.۵ کیلوگرم در ددلیفت و ثبت رکورد ۶۷۷.۵ کیلوگرم به عنوان نهمی جهان دست یافت.

در این وزن ورزشکار نروژ با رکورد ۳۱۵ کیلو در اسکوات، ۲۲۷.۵ کیلو در پرس سینه و ۳۰۷.۵ کیلوگرم در ددلیفت و رکورد ۸۵۰ کیلوگرم عنوان قهرمانی را از آن خود ساخت و نماینده لهستان با رکورد ۸۴۷.۵ کیلوگرم عنوان دوم را به خود اختصاص داد. ورزشکار کمیته المپیک روس نیز با ۸۴۲.۵ کیلوگرم سوم شد. در این وزن نمایندگان اکوادور، جزایر ویرجین، ژاپن، ایتالیا و لهستان چهارم تا هشتم شدند. نماینده کانادا نیز با خطا در حرکت پرس سینه، از رده بندی خارج شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار