به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، ملیحه باقری، مسئول واحد مرکز ارتباطات اورژانس گلستان گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال، در مجموع ۳۰۰ هزار تماس با این مرکز گرفته شد.
او ادامه داد:از این تعداد ۹ هزار و ۵۱۹ مورد تماسهای تلفنی مزاحم بود.
باقری گفت: مواردی رو داشتیم که با دادن ماموریت کاذب به همکاران، چند سازمان درگیراین ماموریت ساختگی شدند.
او گفت:در موردی هم مزاحمت تلفنی باعث شده که نتوانستیم به کودک ۵ سالهای که دچار سانحه شده بود خدماتی را که ما متعهدش بودیم ارائه دهیم.
باقری افزود: در مدت مشابه پارسال هم ۲۰۰ هزار تماس با مرکز ارتباطات اورژانس گلستان برقرار شده بود که ۸ هزار ۲۴۴ تماس آن، مزاحم به شمار میرفت.
انتهای پیام/م