در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

عرضه قرص‌های لاغری حاوی شیشه در عطاری‌های تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از کشف بیش از ۱۰ هزار قرص غیرمجاز از عطاری‌های سطح پایتخت خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حاشیه بازرسی از عطاری‌های سطح شهر تهران قرص‌هایی تحت عنوان قرص لاغری کشف کردیم که علاوه بر داروی لاغری، ماده مخدر شیشه نیز در آن وجود دارد.

وی افزود: اکثر هموطنان ما از وجود مخدر شیشه در قرص‌های لاغری بی اطلاع هستند و برای کاهش وزن این قرص‌ها را تهیه می‌کنند، اما غافل از اینکه داخل این بسته‌ها شیشه وجود دارد و اگر فردی دو الی سه مرتبه از این قرص‌ها مصرف کند به طور حتم به شیشه آلوده خواهد شد.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از این قرص‌ها را کشف کردیم و نفراتی نیز در این باره دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در پرونده‌ای دیگر تعدادی قرص چاق کننده تاریخ مصرف گذشته کشف شد، گفت: افرادی به صورت زیر زمینی این قرص‌ها را برچسب زنی کرده و مجدد اقدام به توزیع در بازار هدف خود در جامعه می‌کردند که در عملیاتی این اقلام نیز کشف شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران ادامه داد: در طرحی بیش از ۱۰ هزار انواع قرص‌های غیر مجاز از عطاری‌ها کشف کردیم که هیچ یک از این واحد‌ها مجوز فروش هیچ گونه قرصی را نداشتند، در مواردی بررسی شد که تعدادی از این عطاری‌ها تکرار جرم داشتند؛ لذا برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل دادیم تا به صورت قانونی با این افراد برخورد‌های لازم صورت بگیرد.

عرضه قرص‌های لاغری شیشه‌ای در عطاری‌های تهران

سرهنگ مرادی تاکید کرد: با اطلاعات و استاندارد‌هایی که وجود دارد و با مجوز پزشک متخصص و از داروخانه‌های معتبر اقدام به تهیه هر نوع داروی لاغری، چاق کننده و ... کنند، لذا در غیر این صورت ممکن است علاوه بر ضرر مالی جانشان نیز به خطر بیفتد.


بیشتر بخوانید

خرید و فروش شیشه با عنوان قرص‌های لاغری/ هیچ ماده مخدر جدیدی وارد کشور نشده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار