مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس از فراخوان اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس خبر داد.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام حسین امیدی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس گفت: به منظور اجرای سومین رویداد ملی فهما از سوی ستاد کانون های فرهگی هنری مساجد کشور  و برگزاری اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج به میزبانی استان اردبیل، فراخوان آن در سطح کانون های مساجد استان منتشر شده است.

او هدف از برپایی جشنواره های هنری را شناسایی و تقویت استعداد های موجود در کانون های مساجد دانست و بیان کرد: این جشنواره در چهار رشته شامل نقاشی با تکنیک آزاد، گرافیک، پوستر، عکاسی با دوربین و موبایل و خوشنویسی با خط نستعلیق و ثلث برگزار می شود.

امیدی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار ۳۰ آبان ماه است، تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج می‌توانند از طریق ورود به سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی https://bachehayemasjed.ir/signin آثار خود را ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس ادامه داد: این جشنواره در ۳ بخش آزاد، بچه‌های مسجد و در بخش روستایی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار