مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: این اداره کل آماده است با ارائه تسهیلات کم بهره با دفاتر خدمات مسافرتی استان همکاری کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  نادر فلاحی، مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در جلسه بررسی مسائل و مشکلات انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اردبیل گفت: با توجه به گسترش فضای الکترونیکی و شبکه‌های اجتماعی در زمینه گردشگری می‌توان با ایجاد مجتمع دفاتر گردشگری و استفاده از فضای کسب و کار اینترنتی در این زمینه قدم‌های خوبی برداشت.
او ادامه داد: برای رفاه گردشگران و برجسته کردن تور لیدرهای گردشگری این اداره‌کل آماده است با ارائه تسهیلات کم‌بهره با این افراد در راستای خرید خودروهای مجهز همکاری کند.
فلاحی افزود: ایجاد دپارتمان گردشگری یکی از نیازهای حوزه گردشگری است و با ایجاد این دپارتمان در تمامی زمینه‌های گردشگری می‌توان مسائل و مشکلات را احصا و رفع کرد.
فلاحی بیان کرد: ایجاد ایده‌های گردشگری و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و رسانه‌های آنلاین در زمینه رزرواسیون می‌تواند برای دفاتر گردشگری مثمر ثمر باشد.
مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: راه‌اندازی گردشگری کشاورزی و ایجاد تورهای بازدید از مراکز کشت و صنعت استان و تالاب‌ها در زمینه محیط زیست می‌تواند در رونق گردشگری و کسب و کار دفاتر گردشگری مفید باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.