پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی لبنان توضیحاتی را بیان کرد.

سیروس دین محمدی پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی لبنان اظهار کرد: بازی در خانه حریف سخت است. تیم ملی لبنان همیشه جنگنده و سختکوش بوده است، اما با این وجود شرایط تیمی ما و همچنین اعتماد به نفس بازیکنان اهمیت دارد تا بتوانیم تیم لبنان را در خانه اش ببریم. اگرچه آن‌ها هم به دنبال این هستند تا باکسب ۳ امتیاز این بازی شرایط خود را در جدول رده بندی بهتر کنند، اما ما هم همانند لبنان دنبال همین موضوع هستیم.

دین محمدی درباره نقاط ضعف و قوت تیم ملی لبنان گفت: هر تیمی نکات مثبت و منفی دارد، اما نقاط منفی تیم ملی لبنان خیلی بیشتر است و این تیم نمی‌تواند برای ما عرض اندام کند و می‌توانیم لبنان را ببریم. به قول فوتبالی‌ها باید با اعتماد به نفس و زیرکی کامل مقابل این تیم بازی کنیم و به راحتی اجازه نفس کشیدن به آن‌ها را در خانه خودشان ندهیم.

او درباره دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی فوتبال گفت: این نظر اسکوچیچ بوده و باید به نظر او احترام بگذاریم، اما امیدوارم طارمی به تیم ملی فوتبال برگردد. او جزو بازیکنان خوب و تاثیرگذار تیم ملی فوتبال است و حتی جزو بهترین‌های فوتبال اروپا محسوب می‌شود. امیدوارم دوستان وساطت کنند و بار دیگر طارمی لباس تیم ملی را بپوشد. به هر حال طارمی متعلق به مردم است و او می‌کوشد که دل هواداران را شاد کند. امیدوارم هر چه زودتر سوء تفاهمات برطرف شود.

دین محمدی گفت: اگرچه فدراسیون فوتبال نباید اجازه می‌داد که کار به اینجا کشیده شود. اما اکنون هم می‌تواند این مشکل و سوءتفاهم را برطرف کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار