تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان در یک بازی حساس و تماشایی موفق شد تیم قدرتمند سایپا تهران را شکست دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بازی‌های هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز با بازی تیم‌های راه یاب ملل مریوان و سایپا تهران آغاز شد.

در این بازی حساس که به میزبانی تیم راه یاب ملل مریوان در سالن ۱۲۰۰ نفری زاگرس مریوان برگزار شد تیم قدرتمند سایپا اسیر راه یاب ملل شد و در پایان با نتیجه سه بر یک بازی را واگذار کرد.

ست اول این بازی با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود سایپا به پایان رسید تا خودروسازان امیدوار به کسب پیروزی خارج از خانه شوند، اما تیم راه یاب ملل مریوان با اقتدار توانست ست‌های دوم و سوم را با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۲۲ به نفع خود به پایان ببرد و ست چهارم نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود راه یابی‌ها به پایان رسید تا این بازی حساس به سود تیم میزبان خاتمه یابد.

تیم راه یاب ملل مریوان که هفته گذشته در یک بازی حساس و نفس گیر با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب تیم قدرتمند شهداب یزد شده بودند این هفته جبران مافات کرده و سومین برد خود در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را کسب کرد.

تیم راه یاب ملل مریوان با این پیروزی و با کسب سه برد و سه باخت در جایگاه هفتم جدول لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.