عضو هیئت علمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: کمیته اقتصاد ورزش با ماموریتی همچون رشد و توسعه اقتصاد و ورزش در استان، تبادل افکار و ایجاد تعامل میان فعالان این حوزه تاسیس شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی عظیم زاده عضو هیئت علمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: معتقدیم که این اقدام می‌تواند سرآغاز تلاش‌هایی ارزشمند باشد که حاصل آن به سطح ملی و جهانی نیز تسری یابد. استان ما در بسیاری از موقعیت‌ها از جمله ورزش، پیشرفته و پیشگام بوده است.

او افزود: در سال‌های اخیر دائما نگران بودیم که چرا ورزش‌مان به رغم همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در جایگاهی که باید قرار داشته باشد، نیست.

عضو هیئت علمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: درحال حاضر متاسفانه ورزش در کشور ما یک صنعت بزرگ محسوب نمی‌شود در حالی که در سایر کشور‌های دنیا، ورزش در زمره ده صنعت برتر است و از طریق آن کسب درآمد نموده و اشتغال‌زایی می‌کنند.

عظیم زاده بیان کرد: تمام دغدغه‌هایی که در سال‌های اخیر ذهن فعالان این حوزه را مشغول کرده بود، منجر به ارائه ایده‌ای به نام «کمیته اقتصاد ورزش» با مشارکت اتاق مشهد شد. باید صنعتگران را به سرمایه‌گذاری در این زمینه تشویق کنیم.


انتهای پیام//ا. د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.