اختلاف شهرداری و مخابرات برای نصب دکل BTS در رفسنجان

اختلاف شهرداری و مخابرات رفسنجان برای نصب دکل BTS مخابرات در موزه ریاست جمهوری حل نشده باقی ماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حدود چند ماه است که علمیات اجرای پروژه نصب دکل مخابرات در موزه ریاست جمهوری در حال اجراست و حفر چاه و کانال آن انجام شده است.

مسئولان شهرستان از جمله نماینده و فرماندار پیگیری کردند تا این دکل در شهر نصب شود، چراکه نارضایتی‌های عمومی از عدم آنتن دهی تلفن همراه در رفسنجان بالا بود.

در حالی امروز کار بتن ریزی این مجموعه در حال اجرا بود که شهردار رفسنجان مجید کهنوجی شخصا جلوی اجرا و ادامه کار را می‌گیرد و دستور می‌دهد وسایل کار هم از محل منتقل شوند و اجرای فونداسیون ناقص رها می‌شود.

حال آنکه به گفته رئیس مرکز مخابرات شهرستان رفسنجان اجرای فونداسیون باید به صورت یکپارچه انجام شود تا از استحکام خوبی برخوردار باشد و بتواند تحمل دکل را داشته باشد، در حالی که اگر مخالفتی هم با اجرای این پروژه در این نقطه بود، می‌توانستند تا قبل از ریختن بتن و رهاکردن آن در نیمه راه جلوگیری کنند که استحکام فونداسیون هم زیر سؤال نرود.

رحیمی رئیس شورای شهر، بیان کرد: زمین مجموعه متعلق به شهرداری است و ما خبر نداریم با چه کسی قرارداد منعقد شده است.

او ادامه داد: اگر مالکیت را در نظر نگیریم، نیاز به مجوز شهرداری هست و شهردار هم اعلام کرده ما با نصب دکل در این نقطه مخالف هستیم و علی رغم تذکر ما اقدام به نصب آن شده است.

حجت الاسلام جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بنده عرض کردم هرجا تخلف قانونی صورت گیرد باید برخورد کنیم، اما اگر جایی قانون مجوز داده باشد برخورد با قانون، بی قانونی محسوب می‌شود.

جلالی در ادامه گفت: نقاط زیادی از شهر آنتن دهی تلفن همراه ندارد و نقطه کور زیادی داریم که بعد از مدت‌ها برای حل این مشکل اقدام شده که متأسفانه جلوی آن گرفته شد.

اما در ادامه ، لودر و ۴ دستگاه کامیون شهرداری تمام پروژه را نابود کرد و آب پاکی را روی دست مخابرات ریخت.

همچنین در جریان این ماجرا، رئیس دادگستری، قاضی کشیک، نماینده مردم در مجلس، رئیس و نائب رئیس و یکی از اعضای شورای شهر در محل حاضر شدند که رحیمی عنوان کرد: این کار را تأیید نمی‌کنم و می‌توانست با صحبت حل شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: شهرداری ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار