دیده شدن جسد پری دریایی در سواحل سافاگا در مصر به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از صدی‌البد، در سواحل سافاگا در مصر، انجمن حفاظت از محیط زیست "HIPCA" جسد یک پری دریایی را پیدا کردند. این پری‌دریایی در روز گذشته توسط یکی از غواصان مشاهده شده بود که این موجود دریایی شناور بر روی سطح آب بوده است در نتیجه، مرگ پری‌دریایی گزارش شد. بلافاصله گروهی از انجمن حفاظت از محیط زیست  "HIPCA" برای  یافتن "پری‌دریایی مرده" به مدت 48 ساعت حرکت کردند که سرانجام او در جزیره سافاگا پیدا شد.

پیدا شدن پری دریایی مرده + عکس


تیمی از  دریای سرخ، برای بازرسی پری‌دریایی مرده حرکت کردند و او را برای پیدا کردن علت مرگ به موسسه علوم دریایی انتقال دادند که احتمال دارد جسد او را مومیایی کنند. دکتر محمود حنفی، استاد محیط زیست دریایی گفت: پری دریایی‌ها پستاندارانی گیاهی هستند که طول آنها بین 2.5 تا 3.2 متر و وزن آنها به 900 کیلوگرم می‌رسد. همچنین این پستاندار دریایی هنگام خوردن جلبک دریایی، در زمان‌های نامنظم برای نفس کشیدن به سطح زمین می‌آید، اما به طور متوسط ​​هر 3 تا 5 دقیقه یک بار نفس می‌کشد. رنگ پوست او از قهوه ای روشن تا خاکی متغیر است و دهان او با موهای سخت احاطه شده است.


پیدا شدن پری دریایی مرده + عکس


بیشتر بخوانید


انتهای‌پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
وای خدای من این که پری دریایی نیست این یک فک است
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۱:۳۸ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
این شیر دریایی یا فک هستش پری دریایی کجا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
اه اه اگر پری دریایی که تو کتاب داستانها خوندیم یه دختر زیبا و مو طلایی و جذابه که دلمون می خواست تماشاش کنیم و.... این که عکسش رو انداختید حاله آدم رو بهم میزنه خوک دریایی هم نیست چه برسه پری دریایی... شکل فک های دریایی هستش فقط کمی سرش متفاوته..پری دریایی کجا بود الکی برای برجسته کردن تیترهای خبری خبرنگاران الکی عنوان خبر را مهم و با آب و تاب منتشر می کنند
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۰۳:۱۳ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
پری دریایی‌ها پستاندارانی گیاهی هستند؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۲۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
این یه فک دریایی است نه پری دریایی .
آخرین اخبار