وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین رژیم صهیونیستی را به هک تلفن همراه کارمندان خود متهم کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (پنجشنبه) با صدور بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را به هک کردن گوشی‌های کارمندان این وزارتخانه متهم کرد.

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه خود اعلام کرد: «ما انتظار این را داشتیم که تلفن‌های همراه ما توسط اشغالگران هک شود و همه چیز‌هایی که می‌گوییم یا ارسال می‌کنیم، تحت شنود و نظارت کامل باشد.»

این وزارتخانه در ادامه بدون ارائه جزئیات بیشتر نوشت: «اما این بار اسناد و مدارک قانونی داریم که نفوذ و جاسوسی اسرائیل را ثابت می‌کند.»

این اولین بیانیه رسمی است که پس از هک شدن تلفن‌های همراه کارکنان وزارت امور خارجه فلسطین منتشر می‌شود.

روز دوشنبه، فرانت لاین دیفندرز سازمان بین المللی حقوق بشر مستقر در دوبلین از کشف جاسوس افزار پگاسوس متعلق به شرکت  صهیونیستی «NSO» در تلفن‌های ۶ مدافع حقوق بشر فلسطینی خبر داد.

وزارت امور خارجه و امور مهاجرین فلسطین این اقدام  را نقض آشکار و غیراخلاقی قوانین بین المللی و اصول حقوق بشر توصیف کرده و خواستار پاسخگویی صهیونیست‌ها شد.

وزارت امور خارجه فلسطین همچنین از جامعه بین‌الملل، سازمان‌ها و تمامی شرکت‌ها خواست که افراد و شرکت‌های مرتبط با جاسوسی را تحریم کنند و اقدامات لازم را برای بازخواست آن‌ها انجام دهند.

موسسه فرانت لاین دیفندرز اعلام کرد که سه نفر از اشخاصی که مورد جاسوسی صهیونیست‌ها قرار گرفته بودند، در سازمان‌های حقوقی «الحق»، «الضمیر» و مرکز پژوهشی «بیسان» مشغول به کار بودند. این سازمان‌ها از جمله ۶ سازمانی هستند که ماه گذشته رژیم  صهیونیستی آن‌ها را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار