در پی صادر شدن هشدار سطح نارنجی و آماده باش ستاد مدیریت بحران استان، مانور صفر لحظه‌ای و بدون اطلاع قبلی در محل منطقه حادثه خیز پل جزمان شهرستان هلیلان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، مانور صفر لحظه‌ای و بدون اطلاع قبلی با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام در محل منطقه حادثه خیز پل جزمان شهرستان هلیلان در پی صادر شدن هشدار سطح نارنجی و آماده باش ستاد مدیریت بحران استان برگزار شد.

در این مانور قیصربیگی مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام، شهبازی فرماندار هلیلان و مجموعه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان هلیلان و غیره حضور به موقع داشتند.

در ادامه مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام به همراه فرماندار و مجموعه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان از پل جزمان و روند انجام پروژه بازدید نمودند.

قیصربیگی مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد خوب فرماندار و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان هلیلان به جهت حضور به موقع و موثر در مانور صفر لحظه ای، گفت: امروز در پی صادر شدن هشدار سطح نارنجی مجموعه عوامل ستاد مدیریت بحران استان ضمن بازدید از مناطق پرخطر استان همزمان مانور صفر لحظه‌ای را در ۷ شهرستان استان که بر اساس گزارش هواشناسی احتمال خطر گزارش شده بود برگزار نمودند.

دبیر ستاد مدیریت بحران استان ضمن تشکر از آمادگی و پای کار بودن اعضای ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها بر حفظ آمادگی تا عبور این سامانه ناپایدار بارش زا در استان تاکید کرد و افزود: همه اعضای ستاد مدیریت بحران استان وظیفه دارند در شرایط هشدار در آماده باش کامل باشند تا انشاالله شاهد حادثه یا خسارتی در پی بارش‌ها در استان نباشیم.

او در پایان خواستار مساعدت لازم دستگاه‌های متولی جهت تسریع در اتمام پروژه پل جزمان شد و مطرح کرد: این پروژه هم اکنون دارای ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی است و با توجه به اینکه این پل محل عبور و مرور اصلی مردم شهرستان است می‌باید دست اندرکاران امر جهت پیشگیری از هر گونه حادثه‌ای در فصل بارش نسبت به اتمام کار اقدام عاجل نمایند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.