درخشش سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت برابر لبنان بازتاب فراوانی در رسانه‌های روسیه داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با گل‌های سردار آزمون و احمد نوراللهی موفق شد با نتیجه دو بر یک لبنان را شکست دهد. درخشش و گلزنی آزمون مهاجم باشگاه زنیت سن پترزبورگ در این بازی در رسانه‌های روسی بازتاب گسترده‌ای داشت.

سایت باشگاه زنیت سن پترزبورگ در این باره نوشت، سردار آزمون سی و هشتمین گل خود ملی خود را برای ایران به ثمر رساند. گل مهاجم زنیت در دقیقه ۹۱ به ایران کمک کرد لبنان را در خارج از خانه شکست دهد.

تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر تیم ملی لبنان به پیروزی ۲ بر یک دست یافت که علاوه بر آزمون، احمد نوراللهی نیز در وقت اضافه یک گل به ثمر رساند. حسن علی سعد گل میزبان را در نیمه اول به ثمر رساند.
برای مهاجم زنیت این سی و هشتمین گل در پنجاه و نهمین بازی ملی بود.

ایران روز ۱۶ نوامبر برابر سوریه بازی خواهد کرد پس از دور سوم که دوره تعیین کننده در انتخابی جام جهانی است تیم ملی ایران با ۱۳ امتیاز صدرنشین گروه A است.

سایت چامپیونات روسیه نیز نوشت، گل آزمون به ایران کمک کرد در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ لبنان را شکست دهد.
این سایت با اشاره به پیروزی دو بر یک ایران برابر لبنان در دور پنجم مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر افزود، در وقت اضافه سردار آزمون مهاجم زنیت بازی را به تساوی کشاند و دو دقیقه بعد احمد نوراللهی گل پیروزی بخش ایران را به ثمر رساند.

تیم ملی فوتبال ایران با اطمینان خاطر با ۱۳ امتیاز از ۵ بازی صدرنشین گروه A است.

کره جنوبی هم در جایگاه دوم ایستاده است. ۲ تیم اول گروه بلیت مستقیم جام جهانی را دریافت خواهند کرد و تیم سوم به پلی‌آف خواهد رفت.
سایت گل روسیه هم نوشت، در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر ایران در دیداری خارج از خانه برابر لبنان و ۲بریک به پیروزی رسید.

سردار آزمون در دقیقه ۲+۹۰ گل زد واحمد نوراللهی هم در دقیقه ۵+۹۰ و به این ترتیب ایران جایگاه خود را در صدر جدول تقویت کرد.

۵ بازی دیگر تا پایان دور مقدماتی باقی مانده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار