مدیرعامل سازمان آتش نشانی خرم‌آباد:

۲ کوهنورد در ارتفاعات مخملکوه خرم‌آباد نجات یافتند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: عملیات واحد امداد و نجات جهت نجات ۲ جوان گرفتار در ارتفاعات مخملکوه با موفقیت انجام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  مهرداد علی پناه  مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد  با اعلام این مطلب به رسانه‌ها افزود: غروب روز گذشته خبر گرفتار شدن ۲ جوان در ارتفاعات مخملکوه به مرکز پیام این سازمان اعلام گردید که بلافاصله تیم امداد و نجات به همراه معاون عملیات و فرمانده ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه در ارتفاعات منتهی به خیابان ولیعصر (عج) اعزام شدند.

او افزود: ۲ شهروند جوان که به قصد کوهنوردی به این ارتفاعات صعود کرده بودند در محلی سخت گذر گرفتار شده بودند و یک نفر از آن‌ها به پایین سقوط کرده بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد: تیم امدادی آتشنشانی با همکاری عوامل هیات کوهنوردی خرم آباد پس از بررسی و شناسایی موقعیت فرد گرفتار شده و همچنین شخص سقوط کرده با جراحات جدی، امداد رسانی را آغاز و آن‌ها را به پایین کوه منتقل کرد.

علی پناه گفت: این عملیات ساعت۲۳ شب گذشته پس از هشت ساعت جستجو و امداد طاقت فرسا اتمام یافت و فرد گرفتار شده در کمال صحت و سلامت به پایین کوه انتقال داده شد.

 

انتهای پیام/ر

برچسب ها: آتش نشانی ، کوهنوردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.