حجت الاسلام سعادت فر گفت: آنچه که امروز مردم را رنج می‌دهد، انقلاب و اسلام نیست بلکه آن چیزی که یک غباری را بر دل مردم نشانده، بی عدالتی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز شهرستان بر ضرورت پیاده سازی عدالت بر جامعه تاکید کرد و گفت: امیرالمومنین در نامه ی ۲۷ نهج البلاغه می‌فرماید:‌ ای مدیر در برابر مردم متواضع باش، نرم خو باش و با آن‌ها با گشاده رویی رفتار کن و همچنین در نگاهت عدالت داشته باش.

او افزود: مسئولان و کارفرمایانی که جلسات شبانه می‌گیرید که حقوق مردم را ندهید، به این توصیه امیرالمومنین توجه داشته باشید.

خطیب جمعه بافق تصریح کرد: امروز ایمان مردم متدین ما از هر زمانی به آرمان‌های انقلاب بیشتر است و دلیل آن هم موفق نشدن دشمنان در توطئه‌هایی که علیه کشور داشتند، است.

حجت الاسلام سعادت فر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، حکومت مبتنی بر توحید و ولایت است، گفت: در بخش کشتی‌های پهن پیکر، امروز ما یکی از قدرتمندان هستیم و در معادلات بین المللی هم، نظر جمهوری اسلامی، بسیار مهم است. امروز در برابر تحریم‌ها گزینه التماس برای رفع تحریم‌ها، به اقتدار تبدیل شده است.

او افزود: آنچه که امروز مردم را رنج می‌دهد، انقلاب و اسلام نیست بلکه آن چیزی که یک غباری را بر دل مردم نشانده، بی عدالتی است.

امام جمعه بافق با اشاره به سنگ اندازی کارمندان در ادارات، بیان داشت: بی توجهی به ارباب رجوع بسیار اذیت کننده است، کارمندی که در کار بازی می‌کند و یا مشغول کار شخصی است، موجب نارضایتی می‌شود.

حجت الاسلام سعادت فر ادامه داد: یکی از مصادیق بی عدالتی پارتی بازی است. این که برای استخدام‌ها زد و بند بشود و چرخه خانوادگی برای استخدام داشته باشند، مصداق بی عدالتی است.

او افزود: حقوق‌های نجومی که متاسفانه در شهر هم دریافت می‌شود، هیچ توجیهی ندارد. نباید اینگونه بیت المال را چپاول کنند.

خطیب جمعه بافق گفت: تخریب نیرو‌های بومی توسط برخی از نیرو‌های بومی، بزرگترین عامل برای به کارگیری نیرو‌های غیر بومی است. به جای اینکه تخریب چی نیرو‌های بومی باشید، حامی آن‌ها باشید.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: نماز جمعه ، بی عدالتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.