حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به مسئله گرانی در بازار، گفت: دولت نظارت بیشتری بر بازار داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت الاسلام وعد مرادبیگی امام جمعه موقت ایلام در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام ، گفت: عده‌ای در پشت صحنه هستند که گرانی‌ها را به ویژه در اقلام مورد نیاز مردم گسترش می‌دهند و دست‌هایی در این زمینه در کار است.

او بیان کرد: در عین حال از دولت انتظار می‌رود که نظارت دقیق بر بازار و توجه به تولید به معنای کامل داشته باشد که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد حل مشکلات مردم باشیم.

امام جمعه موقت ایلام با اشاره به اینکه اگر این نظارت‌ها به طور کامل انجام نگیرد، مشکلات تداوم خواهد داشت، مطرح کرد: عده‌ای سودجود به دنبال پر کردن جیب خود خواهند بود و اگر این نظارت‌ها قوی دنبال شود قطعاً جلوی بسیاری از این سودجویی‌ها گرفته خواهد شد.

او با بیان اینکه سرقت نفت ایران توسط رژیم آمریکا و مقابله نیرو‌های مسلح کشور با آن، هیمنه آمریکا را در دنیا شکست، اظهار کرد: اقتدار جمهوری اسلامی را به دنیا معرفی کرد و دریادلان سپاه پاسداران با یک حرکت انقلابی، جلوی سرقت نفت کشور را گرفتند که با این اقدام ایران به عنوان یک قدرت در منطقه و آب‌های آزاد معرفی شد.

او با اشاره به اینکه در این اقدام، قدرت جمهوری اسلامی ایران مشخص شد و این اقتدار و عظمت ایران در زیر پرچم حکومت اسلامی که در راس آن ولایت فقیه قرار دارد در جهان به نمایش درآمد، افزود: دولت در حال انجام فعالیت‌ها و اموری برای حل مسائل و مشکلات مردم است، اما این انتظار را هم نباید داشت که در مدت کوتاه استقرار دولت جدید، این مشکلات مرتفع شود.

او با تاکید بر رعایت تقوای الهی در همه امور زندگی و با اشاره به سالروز میلاد باسعادت امام حسن عسگری (ع)، اظهار کرد: امام حسن عسگری (ع) ۶ سال امامت کردند و توسط معتمد عباسی به شهادت رسیدند و هدف آن حضرت معرفی امام زمان (عج) بود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.