جدال دو تیم مازندرانی که چند قهرمان جهان را برای دور برگشت لیگ برتر کشتی به خدمت گرفته بودند به نفع صنایع مازندران پایان یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، تیم ستارگان ساری که برای حفظ شانس صعود به مرحله نیمه نهایی، علاوه بر دو کشتی گیر خارجی و عرفان الهی، دارنده مدال برنز وزن ۹۷ کیلوگرم جهان را هم جذب کرده بود، مقابل صنایع تن به شکست داد.

مسابقه برگشت دو تیم ستارگان ساری و صنایع مازندران که در دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد با نتیجه ۵ بر ۵ و به سود تیم میهمان در جویبار به پایان رسیده بود، صبح امروز در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار شد.

تیم ستارگان مانند دور رفت از دو کشتی‌گیر خارجی خود بهره گرفت و تیم صنایع نیز برنده کشتی مقابل حسن یزدانی در فینال مسابقات جهانی ۲۰۱۵ از روسیه را به خدمت گرفته بود.

این رقابت نیز مثل دور رفت در حضور تماشاگران به انجام رسید و تیم صنایع با نتیجه ۷ بر ۳ ستارگان ساری را از پیش رو برداشت.

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا علیجان زاده از تیم ستارگان مقابل نادر حاج آقانیا از صنایع شکست خورد، در وزن ۶۱ کیلوگرم نیزعباس ابراهیم زاده مقابل رحمان عموزاد خلیلی تن به شکست داد.

زاگیر شاخیف در وزن ۶۵ کیلوگرم اولین برد را برای تیم ستارگان به دست آورد و از سد فرزاد عموزاد خلیلی گذشت.

عرفان الهی ملی پوش تیم ستارگان در وزن ۷۰ کیلوگرم نتوانست از سد ماگومد رسول گاژیف قهرمان جهان بگذرد و شکست سوم برای تیم ستارگان رقم خورد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم حسن ابوذری از ستارگان مغلوب جمال عبادی شد و در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز سعید غلامی از ستارگان ساری با نتیجه ۱۴ بر ۳ مقابل علی سوادکوهی دارنده مدال برنز امید‌های جهان که چند روز پیش در بلگراد کشتی گرفته بود، شکست خورد.

کامران قاسمپور قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم جهان که در وزن ۸۶ کیلوگرم برای صنایع مازندران کشتی می‌گیرد رضا مظفری را با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب کرد و در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز احمد بذری از صنایع مهدی حاجیلوئیان از ستارگان ساری را با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست داد.

درحالیکه نتیجه کشتی ۷ بر یک به سود صنایع دنبال می‌شد، ستارگان که برای دور برگشت یک ملی پوش دیگر را جذب کرده بود، با مجتبی گلیج دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۲۱ به دومین برد تیمی‌اش رسیدند گلیج در این مبارزه سه بر یک اسماعیل نجاتیان را شکست داد و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز گئورگی ادیشویلی دیگر خارجی تیم ستارگان برابر جابر صادق‌زاده که او نیز برای دور برگشت به عضویت تیم صنایع درآمده است با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید تا پایان جدال قهرمانان در ساری ۷ بر ۳ به سود صنایع مازندران پایان یابد

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.