حجت الاسلام غبيشاوي گفت: دوچرخه سواری بانوان در آبادان چهره ی زیبایی ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حجت الاسلام غبيشاوي، امام جمعه آبادان در خطبه عبادي نماز جمعه با انتقاد از شهرداری این شهرستان گفت: برگزاری برنامه های مفرح و ورزشي  براي خانواده ها لازم است  اما با توجه به شهیدپرور بودن شهرهای آبادان و خرمشهر، دوچرخه سواری بانوان در کنار مردان  تصوير زيبايي ندارد و لازم است این مجموعه در برنامه هاي خود بيشتر دقت كند.

او از پیگیری ها در خصوص منع درآمدزایی زوج نابينا در فرودگاه آبادان خبر داد و افزود:  فردا با حضور در فرودگاه اين موضوع به صورت كلي حل خواهد شد.

او با توجه به بی کیفیتی و افزایش شوری آب در آبادان از مسئولان مربوطه خواست تا با رهاسازی آب پشت سد هـا وضعيت کنونی آب را به ویژه در بخش های كشاورزي و نخليلات بهبود بخشند.

حجت الاسلام غبیشاوی ادامه داد: مشكل آب های سطحي در آبادان يك مشكل جدي است و بنابراین شهرداري و آبفای این شهرستان لازم است با برنامه ریزی و تمهیدات تلاش کنند تا هنگام بارندگی مشکلی برای مردم به وجود نیاید.

او ایجاد امنیت را تنها وظیفه ی نیروی انتظامی ندانست و بیان کرد: همه ی نهاد و ارگان های دولتی می توانند در این زمینه به این افراد کمک کنند.

امام جمعه آبادان دنیای مجازی را رقیب جدی کتاب خواند و توضیح داد:كتاب و كتابخواني است كه در فرهنگ ما خيلي كم رنگ شده است و در کنار فعالیت در دنیای مجازی باید کوشید تا در بخش علمي ، پژوهشي و كتابخواني هم فرهنگ سازي شود.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.