۶۵ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ۶۵ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۴ بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست داند.

با بستری شدن ۶۵ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در استان، تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های مازندران به ۳۶۴ نفر رسید.


مرگ ۴ بیمار کرونایی

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۶۱ نفر نیز ترخیص شدند.

او با اشاره به بستری ۵۶ بیمار بدحال کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه، افزود: ۲۸۰بیمار مبتلا به کرونا اکنون در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴ تن نیز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان جان خود را از دست دادند


بابل بدون فوتی کرونایی

دکتر سیدناصر عمادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم به پذیرش ۱۲ بیمار کرونایی تازه مبتلا شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در همین مدت ۱۶ بیمار با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۸۴ نفر اعلام کرد و افزود: ۱۹ بیمار هم با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: موردی از فوت کرونایی امروز در مراکز درمانی بابل ثبت نشده است.

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.