سلیمی: به آینده وزنه برداری خوش بین نیستم

قهرمان سابق تیم ملی وزنه برداری درباره آخرین وضعیت این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بهداد سلیمی، قهرمان سابق وزنه برداری کشورمان در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اظهار داشت: امیدوارم که هر نتیجه‌ای که امروز به دست می‌آید ختم به خیر شود. در دوره گذشته کمکی به ورزشکاران نشد و کمیسیون حواشی زیادی داشت و می‌توان گفت که خروجی آن تقریبا صفر بود. من در یک سال آخر، با حکم صالحی امیری به کمیسیون ورزشکاران ورود پیدا کردم، اما به نظر من یک نفر نمی‌تواند به تنهایی کاری انجام دهد. در هر صورت برای این دوره، جمعی از ورزشکاران تصمیم گرفتیم حضور پیدا کرده تا بتوانیم تحولاتی ایجاد کنیم و از توانایی کمیسیون به نفع همه ورزشکاران استفاده کنیم. امیدوارم کمیسیون جدید یک دست و همراه با آرامش باشد.

قهرمان سابق تیم ملی وزنه برداری درباره توانایی کمیسیون ورزشکاران نیز بیان داشت: در ۳ سالی سال که در کمیته ملی المپیک حضور داشتم در مورد کمیسیون تحقیق کردم. به نظر من کمیته ملی المپیک تنها کمیسیونی است که رئیس آن می‌تواند با توماس باخ (رئیس فدراسیون جهانی) نامه نگاری کرده و بودجه بگیرد، اما در این مدت اتفاقی رخ نداد و حیف است این فرصت‌ها از دست برود. ظرفیت‌های دیگری هم کمیسیون برای گرفتن بودجه جهت کمک به ورزشکاران و پیشکسوتان دارد که امیدوارم ورزشکاران هوشمندانه رای دهند.

سلیمی درباره وضعیت حال حاضر وزنه برداری ایران و اینکه تیم ملی دوباره می‌تواند طلای المپیک را کسب کند یا خیر گفت: با این روندی که تیم ملی وزنه برداری در پیش گرفته است من چندان خوش بین به نتیجه گیری نیستم. اگر مرادی و دوستان به فکر وزنه برداری هستند و دلشان برای این رشته می‌سوزد باید رفتار و حرکات خود را تغییر دهد.

قهرمان سابق تیم ملی وزنه برداری تصریح کرد: این نگرانی قبلا در مورد کشتی بود که با حضور علیرضا دبیر و حمید سوریان برطرف شد. اکنون هم این نگرانی در مورد وزنه برداری هم وجود دارد. در کوچه و خیابان وقتی با مردم صحبت می‌کنم می‌بینم که نگران وزنه برداری هستند. ما در المپیک توکیو با حداقل نفرات رفتیم و حداقل نتیجه را هم گرفتیم، اما توقع مردم بیشتر از این حرف‌ها است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار