مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : در هفت ماه اول امسال بیش از پنج میلیون و ۶۳۲ هزار تن کالا در استان جا به جا شده است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اعلام اینکه در هفت ماه اول امسال بیش از پنج میلیون و ۶۳۲ هزار تن کالا در استان جا به جا شد، گفت : این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال که پنج میلیون و ۱۴ هزار تن بود، سه درصد افزایش تناژ نشان می‌دهد.

او گفت : طی این مدت یک میلیون تُن سیمان توسط ناوگان حمل و نقل کالای جابجا شده و بیشترین حمل کالا را در کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

او افزود: بیشترین حمل و نقل کالا در بین شهرستان‌های استان کرمانشاه با تناژ سه میلیون و ۶۳۲ هزار تن مربوط به شهرستان کرمانشاه می‌باشد که نسبت به هفت ماهه پارسال ۳.۵ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: طی هفت ماهه نخست امسال در استان کرمانشاه ۳۵۲ هزار و ۲۲۰ بارنامه صادر شده که نسبت به مدت مشابه پارسال سه درصد افزایش صدور بارنامه را داشته ایم.

کرمی ادامه داد: سیمان، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، کنجاله، سنگ، گازوئیل، مازوت و چقندر قند جزو ۱۰ کالا عمده استان هستند که توسط ناوگان حمل کالا استان کرمانشاه بارگیری و جابه جا شده است.

او افزود: در پارسال میزان بارنامه صادر شده نسبت به مدت مشابه ۲ درصد کاهش یافته، اما در امسال میزان حمل و نقل کالا سه درصد افزایش پیدا کرده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.