مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در پی بارش برف و باران از صبح امروز جاده‌های شمالی خراسان رضوی لغزنده شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت:در راه‌های نیمه شمالی این استان سطح جاده‌ها در پی بارش برف و باران از صبح امروز لغزنده شده است.

او افزود: در حال حاضر بارش برف پراکنده در جاده‌های مشهد-کلات در محدوده گردنه گوجگی و درگز-قوچان در محدوده گردنه تیوان موجب لغزندگی این محور‌ها شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: آزادراه مشهد - باغچه و بزرگراه مشهد- چناران - قوچان و همچنین جاده‌های شهرستان‌های تایباد، نیشابور، درگز و مشهد به دلیل بارش باران لغزنده است.

نصری ترافیک در مسیر مشهد- چناران را سنگین اعلام و بیان کرد: در حال حاضر تردد در سایر جاده‌های استان به صورت عادی و روان جریان دارد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش برف و باران از امروز شنبه در خراسان رضوی آغاز می‌شود و با تداوم افت دمای هوا به ویژه در نیمه شمالی استان بارش‌ها از اواخر وقت فردا یکشنبه در استان پایان خواهد یافت.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.