پایان کار نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز

نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۱) آذربایجان شرقی در تبریز پایان یافت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در ۲۱ زون تخصصی و ۴ بخش شامل «ایده‌های فناورانه»، «توسعه و تجاری سازی فناوری»، «فروش محصولات فناورانه و دانش بنیان» و «نیازمندی‌های فناورانه» در محل نمایشگاه‌های بین المللی تبریز دیروز به کار خود پایان داد.

نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با هدف بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان و با رویکرد توسعه و تجاری سازی فناوری از سال۱۳۸۴ با نام «نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی» تحت عنوان نمایشگاه فناوری‌های پیشرفته ایران Hi-tech با حضور ۱۵۹ طرح فناورانه برگزار شد.

دومین نمایشگاه با عنوان نمایشگاه فناوری نو و پیشرفته ایران پس از یک وقفه ۹ ساله در سال۱۳۹۳ با حضور تقریبی حدود ۶۰۰ طرح فناورانه شروع به کار کرد و سومین دوره آن در سال ۱۳۹۴ برگزار شد که طی آن بیش از ۹۷۰ طرح فناورانه (۷۰ طرح خارج استانی) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

از پنجمین دوره این رویداد در سال۱۳۹۶ این نمایشگاه به نام به نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی – رینوتکس (RINOTEX ۲۰۱۷) تغییر نام داد.

نمایشگاه بین المللی تبریز با ۶ سالن سرپوشیده با عناوین استاد شهریار، پروین اعتصامی، امیرکبیر، آذربایجان، سهند و ستارخان سالانه میزبان حدود ۵۰ نمایشگاه داخلی و بین المللی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.