در هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی ۴ اثر از استان مرکزی حائز رتبه اول شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، شرایطی که کرونا در جامعه جهانی ایجاد کرد باعث شد آموزش و پرورش به روش‌های جدید آموزش و تدریس پیش برود.

در همین راستا اولین آموزشگاه دارای استودیو کروماکی در استان مرکزی در یکی از کم برخوردارترین روستا‌های شهرستان خنداب در سال ۱۳۹۹ طراحی شد که دانش آموزان آموزشگاه محراب روستای دیزآباد شروع به تولید محتوی الکترونیکی کردند و در نتیجه در جشنواره کشوری فیلم کوتاه دانش آموزی خوش درخشیدند.

امسال در این جشنواره نزدیک به ۵ هزار اثر از سراسر کشور در مقاطع ابتدایی، متوسطه و هنرستان ارسال شد که تمامی ۳۰ آثار استان مرکزی به مرحله نهایی راه یافتند و ۴ اثر از این تعداد با درخشش دانش آموزان شهرستان خنداب حائز رتبه‌های نخست شدند.


در این جشنواره فیلم کوتاه مدرسه خانم رضوان سادات حسینی با اثر آموزش درصد ریاضی پایه ششم در بخش علمی حائز رتبه اول کشوری و تندیس زرین جشنواره شد.

نرگس محمدی هم با اثر آب و هوای سیاره ناهید و نسترن محمدی با اثر آب و هوای سیاره اورانوس رتبه‌های نخست را کسب کردند و خانم گلناز رضایی با اثر هسته زمین رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داد و برنده تندیس زرین شدند.

هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی با هدف انگیزه دهی به دانش آموزان مستعد و هنرمند در جهت تولید محتوای مناسب در قالب فیلم کوتاه داستانی، انیمیشن، مستند علمی آموزشی، نماهنگ، در تالار اندیشه تهران برگزار شد.

جشنواره کشوری فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه جزو ۲ جشنواره معتبر و بزرگ کشوری در حوزه رسانه و آموزش است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار