رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس گفت: نخستین رویداد شتاب " کنترل شیرهای صنعتی " در مرکز آموزش علمی کاربردی ساختمان و نصب صنایع پتروشیمی برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حبیب دانش منش رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس با اعلام خبر برگزاری رویداد شتاب استارت آپی "کنترل شیر‌های صنعتی" در مرکز آموزش علمی کاربردی ساختمان و نصب صنایع پتروشیمی افزود: در این رویداد، افراد ایده‌های خود را ارائه کرده و سپس ایده‌های برتر انتخاب و گروه‌ها تشکیل و روی عملی کردن ایده‌ها کار می‌کنند و در نهایت با توجه به ظرفیتی که ایده‌ها برای کسب بازار دارند روی ایده‌های خلاقانه سرمایه گذاری می‌شود.

او با اشاره به محور‌های این رویداد، گفت: صاحبان ایده می‌توانند در محوره‌های راه اندازی شیرآلات صنعتی، پوزیشنرولو‌ها، روش‌های جایگزینی ولو‌های صنعتی و اکچوریتور (عملگر) ایده‌های خود را تا ۳۰ آبانماه از طریق سامانه ثبت ایده به نشانی startup.farsuast.ir ارسال کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس با بیان اینکه این رویداد ۱۰ آذرماه امسال توسط مرکز آموزش علمی کاربردی ساختمان و نصب صنایع پتروشیمی برگزار می‌شود، اضافه کرد: امکان استقرار در مرکز نوآوری، حمایت از ایده‌های منتخب و برتر توسط سرمایه گذار و استفاده از قراردداد (NDA) عدم افشای اطلاعات از جمله فرصت‌ها و امتیازات ویژه این رویداد است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس همچنین عنوان کرد که علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۷۱۳۶۲۶۲۴۹۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار