اجرای بالغ بر ۱۲ کیلومتر پروژه راهداری در محور‌های مواصلاتی بوکان

سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بوکان از اجرای بالغ بر ۱۲ کیلومتر پروژه تعریض، بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت در محور‌های مواصلاتی شهرستان بوکان خبر داد.

هاوری شمس الهی سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بوکان  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  افزود: این اداره جهت ایمن سازی و بخشنده نمودن محور‌های مواصلاتی و تردد روان در آن‌ها بالغ بر ۱۲ کیلومتر پروژه تعریض، بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت را برنامه ریزی و در دست اجرا دارد.

 وی گفت: ۳.۳ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محور بوکان - سقز، ۳.۴ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محور بوکان - میاندوآب، ۵ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محور بوکان - شاهین دژ و ۰.۵ کیلومتر ساماندهی سه راهی شیخلر از جمله این پروژه‌ها را شامل می‌شود.

شمس الهی با اشاره به پروژه‌های راه روستایی شهرستان بوکان اظهار داشت: بالغ بر ۹۰ درصد خانوار روستایی شهرستان بوکان از راه آسفالته برخوردار هستند که از این حیث این شهرستان رتبه ۵ را در بین شهرستان‌های استان کسب نموده است.

 وی از پروژه‌های بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی به محور‌های حسین آباد به طول ۳.۵ کیلومتر، شهری کند - ابراهیم حصار به طول ۱۰ کیلومتر، سرد کوهستان - قلعه تپه - کوکه به طول ۱۷.۹ کیلومتر و پیرولی باغی به طول ۳.۵ کیلومتر اشاره و به عنوان مهمترین پروژه‌های این حوزه در شهرستان بوکان یاد نمود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.