مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: پیشرفت فیزیکی طرح احداث ساختمان فاز دوم بیمارستان شهید راثی این شهرستان به ۹۵ درصد رسیده و آماده تجهیز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امین قلندزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصد بیمارستان شهید راثی شاهین دژ  اظهار داشت: اعتبار مصوب برای تکمیل و بهره برداری این طرح ۱۶۰ میلیارد ریال بوده که برای اتمام آن متمم جدیدی شامل ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون از طریق دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در تلاش برای تامین تجهیزات پزشکی و اقلام مورد نیاز افتتاح فاز دوم بیمارستان هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ اظهار داشت: هم اکنون بخشی از تجهیزات پزشکی این بیمارستان از جمله سی تی اسکن، ماموگرافی و دستگاه‌های دیجیتال تصویر برداری و تشخیصی خریداری شده و با افزایش تعداد متخصصان مورد نیاز آماده ارائه خدمات بهتر و بیشتر خواهد شد.

قلندرزاده گفت: فاز دوم بیمارستان شهید راثی شامل ۴۶ تخت بوده که در چهار طبقه دارای بخش‌های مختلف آزمایشگاهی، چشم پزشکی، مغز و اعصاب، زنان زایمان، ارتوپدی و بخش‌های مراقبت ویژه است.

وی اضافه کرد: با اتمام این طرح تعداد تخت‌های این بیمارستان به ۱۴۶ تخت افزایش پیدا کرده و نیاز تخت بیمارستان این شهرستان را برای حداقل ۱۰ سال آینده بر طرف خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.