به تازگی شرکت هوندا لیست قیمت‌های لوازم جانبی یکی از خودروهای خودش را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از motor1؛ به تازگی شرکت خودروسازی هوندا لیست منتخبی از قیمت لوازم جانبی خودروی جدید خود به نام هوندا سیویک سی ۲۰۲۲ که شامل کفپوش‌های معمولی، کفپوش‌های ضد آب و رینگ‌های آلیاژ ۱۸ اینچی مشکی می‌شوند را منتشر کرد. طبق گفته مدیران شرکت هوندا، لوازم جانبی خودروی جدید به قیمت هزار و ۹۲۷ دلار به فروش می‌رسد.

براساس گزارش‌ها، هوندا برای مشتریان خود بسته کاملی به نام HPD ارائه داده که شامل اسپویلر زیر بدنه جلو، اسپویلر زیر بدنه عقب، نشان HPD و در نهایت اسپویلر زیر بدنه جانبی است که با قیمت هزار و ۵۱۴ دلار به فروش می‌رساند. البته این شرکت اعلام کرده که مشتریان به صورت جداگانه نیز می‌توانند لوازم جانبی را تهیه کنند.

قیمت لوازم جانبی خودروی هوندا

گفتنی است که سیویک Si ۲۰۲۲ آینده تکامل یافته نسل دهم سیویک Si است که برای اولین بار از قدرت توربوشارژ برای سیویک Si استفاده می‌کرد. نسل یازدهم سیویک Si از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ مشابه استفاده می‌کند، اما هوندا رویکرد منحصر به فردی را برای تیونینگ خود در پیش گرفته است.

گفته شده شرکت هوندا به‌ جای افزودن قدرت بیشتر ارقام قدرت را کاهش می‌دهد که باعث می‌شود نسل یازدهم سیویک Si به یک خودروی بسیار جذاب تبدیل شود. واضح است که هوندا بر ارائه تجربه رانندگی باکیفیت به مشتری تمرکز کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار