فردی که به بهانه کمک در انتقال و برداشت از حساب پیرمرد‌های خمینی سرقت می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  فردی که به بهانه کمک به افراد سالمند، کارت‌های بانکی آنان را به سرقت می‌برد و از آنان برداشت غیر مجاز می‌کرد، در عملیات پلیس شهرستان خمین دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد فکوری فرمانده انتظامی شهرستان خمین با تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان سالمند خمینی مبنی بر سرقت کارت‌های عابر بانک این افراد و برداشت غیر مجاز از این کارت ها، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ فکوری افزود: با توجه به اهمیت موضوعدر این رابطه پرونده‌ای تشکیل شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خمین موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس از مالباختگان مشخص شد مدتی است که فردی با حضور در نزدیکی برخی از دستگاه‌های عابر بانک، افراد سالمند بیسواد و یا کم سواد را شناسایی کرده و به بهانه کمک به این افراد در برداشت و یا انتقال وجه در فرصتی مناسب کارت این افراد را با کارت‌های سوخته‌ای که از قبل تهیه کرده جابجا کرده و با توجه به در دست داشتن رمز کارت‌ها اقدام به برداشت از حساب این افراد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین تصریح کرد: در ادامه روند رسیدگی به این پرونده و در اقداماتی تخصصی، فردسارق شناسایی و در عملیات کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

او با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت و کلاهبرداری به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از افراد سالمند بیان نشان کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.