رئیس فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از نجات دو خانواده ۵ نفری در شهرستان بویراحمد از مرگ حتمی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جهانبخش وحدت نژاد رئیس فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: شب گذشته ساعت ۲۳ و ۱۳ دقیقه طی تماس با مرکز اورژانس، خانواده ۵ نفره در "مادوان" با علائم سرگیجه، تهوع و استفراغ گزارش شد که پایگاه اورژانس مادوان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

او باز نبودن دودکش وسایل گرمایشی را دلیل این اتفاق عنوان و اظهارکرد: بلافاصله به محض رسیدن نیروهای اورژانس ۵ تن مصدوم شامل مادر ۳۲ساله و فرزندان۱۳، ۱۰، ۸ و ۴ ساله را به فضای باز انتقال دادند که بلافاصله اکسیژن تراپی، سرم تراپی و درمان حمایتی روی مصدومین انجام شد و حادثه دیدگان جهت پایش مداوم و درمان پیشرفته به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ استان حال عمومی مصدومین را مطلوب اعلام و در خصوص دومین اتفاق روز اخیر خاطرنشان کرد: صبح امروز ساعت ۶ و ۵۴  دقیقه یک مورد در روستای "موردراز" یاسوج گزارش شده بود که طی آن یک خانواده ۵ نفره شامل پدر ۴۲ ساله، مادر ۳۷ ساله و فرزندان۱۲ ،۷ و یک ساله بدلیل نشتی اتصالات گاز دچار سردرد، سرگیجه، تهوع و استفراغ و بی قراری شده بودند.

وحدت نژاد تصریح کرد: پس از گزارش این اتفاق پرسنل پایگاه اورژانس شماره ۵ یاسوج بلافاصله و در سریعترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند.

او بیان کرد: حادثه دیدگان بلافاصله به فضای باز انتقال داده شدند و پس از انجام عملیات ایمن سازی جهت ادامه درمان به مراکز درمانی اعزام شدند که با پی گیری های انجام شده حال عمومی حادثه دیدگان مطلوب گزارش شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.