نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم به بیان توضیحاتی درباره رابطه دولت و مجلس و وجود افراط و تفریط در این رابطه پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۳ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به مسئولان اجرایی کشور اظهار داشت: بهتر است ما مسئولان در شرایط کنونی کشور در رفتار و گفتار، دقت دوچندانی داشته باشیم و بهتر است بیشتر خودمان را امر به معروف و نهی از منکر کنیم تا مردم را.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: بهتر است به جای نمک به زخم مردم پاشیدن از طریق حرف‌ها، با آن‌ها همدردی کنیم و بهتر است تریبون‌های مهمی مثل نماز جمعه و رسانه ملی، پناهگاه مردم و محل وحدت مردم و مسئولان باشد. ما وکیل ملت هستیم و همه مسئولان قوا در یک کشتی نشسته ایم و بی شک افراط و تفریط در ارتباط دولت و مجلس شایسته نیست.

وی ادامه داد: نه رأی همگانی به همه کابینه و نه رد دوفوریت لایحه درخواستی امروز دولت، هیچکدام طبیعی نیست. شرایط حمایتی آحاد نظام از دولت را دولت باید ارج بنهد و از آن استفاده کند و وزرا توجه کنند اثر وضعی سایه‌های بر سر بعضی از وزرا و وزارتخانه ها، دولت محترم و رئیس جمهور انقلابی باید کم کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه شایسته سالاری متفاوت است از نسبت‌های نصبی و سببی گفت: بی شک توجه به شایستگی افراد با نسبت‌های سببی، نصبی، باندی و گروهی تفاوت دارد و باید توجه کرد جوانان انقلابی را باید امیدوار کرد و به انقلابیون در جای جای کشور بیشتر باید ارج و قرب نهاد و نگذاریم آن‌ها به گوشه‌ای بی تفاوتی بروند و به مردم بازگشت کنیم و شرایط بهتری برای مردم رقم بزنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار