امروز آخرین مهلت ثبت نام کتاب فروشان در طرح پاییزه کتاب

مدیر کتاب فروشی نمایشگاه دائمی کتاب بیرجند گفت: امروز آخرین مهلت ثبت نام کتاب فروشان در نوزدهمین دوره طرح‌های توزیع یارانه ای کتاب از طریق کتاب فروشی‌ها در طرح پاییزه کتاب است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، انگشتری مدیر کتاب فروشی نمایشگاه دائمی کتاب بیرجند گفت: کتاب فروشان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی طرح‌های فصلی به نشانی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در طرح پاییزه کتاب اقدام کنند.

او افزود: کتاب فروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های پیشین توزیع یارانه ای کتاب از طریق کتاب فروشی‌ها برای شرکت در طرح پاییزه کتاب نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تأیید و اطلاعات خود را ویرایش و کنترل کنند.

انگشتری بیان کرد: بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان تا ۱ آذر با شعار جای خالی را با کتاب خوب پُر کنیم در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر کتاب فروشی نمایشگاه دائمی کتاب بیرجند اظهار کرد: در این طرح‌ها که با نام طرح‌های فروش فصلی مشهور شده اند، کتاب فروشانی که شرایط لازم را داشته باشند، پس از ثبت نام می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار