مسئول بسیج سازندگی سپاه خوزستان گفت: آنچه که حائز اهمیت است تامین سقف و خانه ایمن برای ادامه زندگی مردم زلزله زده اندیکا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ زبیدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: از روز‌های ابتدایی وقوع زلزله در اندیکا حضور پیدا کردیم تا علاوه بر آوار برداری کار توزیع کمک‌های مومنانه و تامین اقلام ضروری مردم این مناطق را انجام دهیم.

او بیان داشت: با همت نیرو‌های جهادی کمک‌های مردمی، سپاه و بسیج سازندگی و ارگان‌های امداد رسان بخشی از نیاز‌های مردم منطقه تامین شد، اما آنچه که حائز اهمیت است تامین سقف و خانه ایمن برای ادامه زندگی مردم این مناطق و محلی برای دام‌های آن‌ها است.

سرهنگ زبیدی افزود: چندین قرارگاه فرعی تشکیل شد و با تقسیم بندی وظایف و پروژه‌ها در حال حاضر کار ساخت و ساز در برخی از روستا‌ها آغاز شده که البته نیازمند کمک و حمایت‌های بیشتر هستیم تا این اقدامات با سرعت بیشتری پیش رود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: برخی از این پروژه‌ها شامل پروژه کمفه یک، تجمیع روستا‌های سرچنار و نپی آباد از سوی قرارگاه‌های شوش و اندیمشک، روستای گلالک از سوی قرارگاه فرعی شهدای ناحیه مقاومت بسیج هندیجان و چندین پروژه دیگر با کمک نواحی شهرستان‌ها در دست اجرا است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.