سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: به متقاضیان اجرای طرح‌های اشتغالزا در قالب مشاغل خانگی در این شهرستان تسهیلات ارزان قیمت بانکی پرداخت می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حشمت رضایی سرپرست فرمانداری گیلانغرب روز یکشنبه در نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی حوزه بانوان که با حضور نمایندگان بانوان ادارات و مراکز حمایتی شهرستان برگزار شد، افزود: برنامه‌های آموزشی مرتبط با کارآفرینی در شهرستان برگزار و به متقاضیان نیز تسهیلات مرتبط با این طرح‌ها به منظور راه اندازی کسب و کار پرداخت خواهد شد.

او اظهار داشت: هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی‌ها در جهت در بخش ایجاد اشتغال و تولید و همچنین سرعت دادن به پرداخت تسهیلات با منابع پیش‌بینی شده است و انتظار می‌رود در بخش‌ها و روستاها نیز اهداف مورد نظر با همراهی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی تحقق پیدا کند.

رضایی همچنین با اشاره به موضوع تاثیر فضای مجازی بر طلاق، نقش والدین در کاهش آسیب‌ها را مهم خواند و بر ترغیب خانواده ها به موضوع فرزندآوری و افزایش جمعیت در شهرستان تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب با اشاره به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی حوزه بانوان، بیان داشت: مشاوره و ارتقای سطح تعهد و شناخت می‌تواند به ثبات در زندگی مشترک و جلوگیری از آسیب‌ها کمک کند.

رضایی ادامه داد: چهار موسسه خیریه ویژه حمایت از بانوان بی سرپرست و بد سرپرست با پوشش ۴۵۰ خانوار در شهرستان فعالیت دارند که خواستار کمک و همراهی خیرین به این مراکز در جهت دستگیری از افراد نیازمند و کمک به حل مشکلات آنها هستیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.