استقبال محلاتی‌ها از افتتاح یک دبیرستان

دبیرستان پسرانه خیرساز سه طبقه با حضور پرجمعیت محلات به بهره برداری رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دبیرستان پسرانه خیر ساز مرحوم علی منصوری شهر محلات با حضور پرجمعیت مردم و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
این دبیرستان ۱۲ کلاسه توسط خیر نیک اندیش مدرسه‌ساز محمد منصوری در زمینی به وسعت ۵ هزار مترمربع در سه طبقه شامل هزارو ۸۰۰ مترمربع زیربنای آموزشی، ۸۰ مترمربع سرایداری، ۶۰ مترمربع سرویس بهداشتی به همراه کلیه تجهیزات اداری و آموزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.

همچنین در این مراسم با حضور مسئولین با اهدای هدایایی از زحمات خیر اندیش محمد منصوری تجلیل شد.

عسگری مجری پروژه گفت: برای این مجموعه آموزشی هزارو ۵۰۰ متر فضای ورزشی در نظر گرفته شده که فاز یک این مجموعه شامل دبیرستان ۱۲ کلاسه است در هزارو۲۰۰ متر مربع زیر بنا در سه طبقه به بهره برداری رسید.

عسگری افزود: فاز دوم این مجموعه هم که شامل زمین چمن مصنوعی فوتبال، زمین فوتبال و والیبال ساحلی و همچنین ۶۰۰ متر مربع زیربنا ساختمان کارگاهی، آزمایشگاه و سالن آمفی تئاتر است به زودی شروع خواهد شد.

محمد منصوری خیر بانی این مجموعه هم با اشاره به یاد و خاطر برادر مرحوم و جوانش شادروان علی منصوری گفت: بسیار خوشحال و خرسندم از اینکه دانش آموزان عزیز شهرم در این آموزشگاه تحصیل کرده و برای آینده کشور و شهر مثمر ثمر خواهند بود و امیدوارم در آینده هم هرکاری که بتوانم در جهت کار‌های خیر انجام دهم.

حجت الاسلام ربانی امام جمعه شهرمحلات و حجت الاسلام سلیمی نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی هم طی سخنانی ضمن قدردانی از خیر نیک اندیش محمد منصوری بر استمرار اینگونه کار‌های خیر که در اسلام و احادیث نیز اشاره شده تاکید کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.