صدور ۵۱ هزار کارت ملی هوشمند از ابتدای سالجاری در کرمانشاه

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از صدور ۵۱ هزار کارت ملی هوشمند از ابتدای سالجاری در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،صادق خدادادی مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: از ابتدای اجرا طرح کارت ملی هوشمند در استان کرمانشاه تاکنون یک میلیون و۶۵۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

او افزود: از میان افرادی که ثبت نام و درخواست خود را انجام داده‌اند تاکنون یک میلیون و۳۶۱ هزار و ۹۹ نفر کارت ملی هوشمند خود را تحویل گرفته‌اند.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه بیان داشت: از ابتدای سال جاری ۵۱ هزار نفر از مردم استان کرمانشاه که ثبت نام خود را تکمیل کردند کارت ملی هوشمند به آن‌ها تحویل داده شده است.

خدادادی ادامه داد: آن دسته از افرادی که کارت ملی هوشمند آن‌ها مفقود شده می‌توانند جهت گرفتن کارت المثنی به اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

او با اشاره به فعالیت سه مرکز ثبت احوال شهر کرمانشاه برای ثبت درخواست دریافت کارت ملی هوشمند، گفت: فرهنگیان فاز ۲، خیابان دارایی و خیابان سی متری، آدرس سه مرکزی است که اداره ثبت احوال در این محلات در حال خدمت رسانی به مردم است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه بیان داشت: برای گرفتن کارت ملی هوشمند باید شناسنامه سالم و دارای مهر بوده تا اسکن مدارک به خوبی صورت گیرد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.