مهدی آریان گفت: تعداد اعضای کتابخانه‌های استان قبل از شیوع ویروس کرونا ۵۰ هزار نفر بوده که با شیوع ویروس، تعداد اعضاء به ۲۸ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مهدی آریان سرپرست کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی با اشاره به اینکه با تغییر رنگ بندی و انجام واکسیناسیون دوباره تعداد اعضای کتابخانه‌های استان رو به افزایش است گفت: در حوزه کتابخانه‌های روستایی نیز حرکات خوبی انجام شده است، بطوریکه کتابخانه ارکان و گریوان به مرحله بهره برداری رسید و ساخت کتابخانه قلعه خان نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند.


بیشتر بخوانید 


آریان با اشاره به اینکه پنج شاخص اصلی در ارتباط با کتابخانه‌های استان وجود دارد، ادامه داد: شاخص کتابخانه‌های عمومی استان به ازای هر ۲۵ هزار نفر ۲.۶ کتابخانه است.

او در ارتباط با پروژه‌های عمرانی کتابخانه‌های استان بیان کرد: کتابخانه اسفراین با مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر زیربنا امسال به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی به بهره برداری از کتابخانه گلستان شهر بجنورد تا پایان هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: در ایام کرونا به منظور خدمات رسانی به اعضا، طرح پیک کتاب انجام شد و افراد با برقراری تماس تلفنی و یا ارسال پیام می‌توانستند کتاب مورد نظر خود را جلوی در منزل دریافت کنند.

انتهای پیام/ ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.