مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: باتلاش مامورین مستقر در پاسگاه مسجد ابوالفضل شهرستان ایرانشهر در بازرسی از یک دستگاه خودروی اسکانیا چادر دار مقدار ۲۵ تن شیر خشک قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان؛  حیدر میرزایی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بیان داشت: در طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز مامورین انتظامی مستقر در پاسگاه مسجد ابوالفضل شهرستان ایرانشهر در حین کنترل تردد‌ها به یک دستگاه خودروی اسکانیا چادر دار مشکوک می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا مأمورین خودرو را متوقف و در بازرسی‌های به عمل آمده مقدار ۲۵ تن شیر خشک صنعتی بدون مجوز قانونی از بار خودرو کشف  شد.

میرزایی اذعان داشت: پس از توقیف خودرو و تحویل محموله کشف شده به اموال تملیکی متهم به همراه پرونده تشکیل شده جهت رسیدگی و اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر معرفی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خاطرنشان شد: شعبه صالح به پرونده با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده و عدم ارائه مدارک قانونی به شعبه اتهام قاچاق کالا رامحرز دانست و از همین حیث راننده متخلف را علاوه بر ضد شیرخشک‌های کشف شده به نفع دولت به میزان ۷ میلیارد و ۱۰۵ میلیون و هشتصد و بیست هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حیدر میرزایی در پایان اعلام داشت: با عنایت به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از دغدغه‌های اصلی دستگاه اجرایی و قضایی باید باشد و اداره کل تعزیرات حکومتی استان در همین راستا یکی از اولویت‌های اصلی خود را جهت حمایت از بازار تولید داخلی مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز میداند و در این راه از تمام ظرفیت‌های خود استفاد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار