نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: برخی نمایندگان استان در انتصاب‌ها دخالت می‌کنند، طبق قانون و بر اساس بیانات صریح رهبر معظم انقلاب نمایندگان حق دخالت در عزل و نصب‌ها را ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم آبپخش بیان کرد: برخی نمایندگان استان در انتصاب‌ها دخالت می‌کنند، طبق قانون و بر اساس بیانات صریح رهبر معظم انقلاب نمایندگان حق دخالت در عزل و نصب‌ها را ندارند و ما هم ضمن اینکه دخالتی نداریم، از دیگر نمایندگان هم انتظار داریم دخالتی نداشته باشند.

او با اشاره به اینکه دخالت نمایندگان در انتصاب‌ها خلاف قانون و غلط است، تاکید کرد: اگر جلوی این روند اشتباه گرفته نشود، ناچاریم که روزه سکوت را بشکنیم و حقایق را به مردم بگوییم، برخی از همکاران ما حتی در مورد معاونین مدیران کل هم پیش از انتصاب شرط می‌کنند، این کار‌ها به طور حتم غلط است و هزینه آن را مردم پرداخت می‌کنند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: انتظار داریم مدیرانی لایق و شایسته منصوب شوند و هر جا ضعفی ببینیم تذکر می‌دهیم، اما مصداقی را برای گرفتن مسئولیت معرفی نمی‌کنیم.

رضایی گفت: به لطف و همراهی مردم، تاکنون به احدی قول پست و مسئولیت نداده‌ام، اما حامی مدیران مردمی، خدوم، جهادی، انقلابی و کسانی هستیم که به صورت شبانه‌روزی برای خدمت به مردم تلاش کنند، البته تاکنون نیرو‌های انقلابی نادیده گرفته شده‌اند.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم دشتستان در مجلس با تاکید بر اینکه جایگاه این شهرستان در مدیریت‌های کلان استان باید در نظر گرفته شود، عنوان کرد: دشتستان افراد نخبه، باتجربه، توانمند و متخصص انقلابی فراوانی دارد که باید به همین میزان و ظرفیت، جایگاه این شهرستان در مدیریت‌ها دیده شود، اما دشتستان تا کنون مظلوم واقع شده است و امیدواریم که جبران کنند.

رضایی با بیان اینکه بر سر منافع مردم با احدی تعارف نداریم، بیان کرد: انتظار داریم مسئولان اجرایی نیز در مقابل سهم‌خواهی نمایندگان و دیگران بایستند. مدیری که کارش را با امتیاز دادن آغاز کند، نمی‌تواند خادم خوبی برای مردم باشد. طبیعی است که وقتی مدیری بر اساس شایستگی و لیاقت انتخاب نشده باشد و بر مبنای رفاقت و سفارش افراد و باند‌ها انتخاب شده باشد، کارآمدی لازم را نخواهد داشت و فردا هم نه به مردم، بلکه به همان باند‌ها پاسخگو خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۵:۴۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
شما نمایندگان سکوت کنید ، که نیروهای غیر بومی ، پست های مدیریتی در استان بدست بگیرند. کاری از دست تون بر نمی آد .