سرهنگ نجفی گفت: لازمه افزایش توان رزمی، کیفیت بخشی به موضوعات رزمی و آموزشی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ حسین نجفی جانشین انتظامی استان ایلام در جمع کارکنان انتظامی استان با اشاره به لزوم آمادگی یگان‌های انتظامی در راستای پیشبرد اهداف نیروی انتظامی، گفت: برنامه‌های آموزشی باید به نحوی موثر و تاثیرگذار باشند که در انجام ماموریت‌ها رشد کیفی لمس شود.

او افزود: پلیس بدون توان رزم، فاقد اعتبار و اقتدار است و لازمه افزایش توان رزمی، کیفیت بخشی به موضوعات رزمی و آموزشی است.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس نماد و جلوه نظم، انضباط و رعایت قوانین و مقررات در جامعه است، ادامه داد: هرچه قدر آموزش بیشتر و باکیفیت‌تر ارائه شود به طور قطع کارکنان در اجرای ماموریت‌های خود و خدمت رسانی مضاعف به مردم موفق‌تر خواهند بود.

او با اشاره به تعدد و تنوع ماموریت‌های پلیسی در جامعه امروز، بیان کرد: نگرش آموزش محور سهم بسزایی در رشد و کیفیت توان رزمی پلیس در رابطه با تنوع ماموریت‌ها دارد و نگاه عمیق و ویژه فرماندهان در نیروی انتظامی پیشبرد امر مهم آموزش است.

او ادامه داد: با به روز کردن و ارتقای شیوه‌های آموزشی و شگرد‌های رزمی می‌توان خلا‌های عملیاتی را در راستای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان و افزایش احساس امنیت در جامعه پوشش داد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.