گروه هکری عصای موسی اعلام کرد در حمله سایبری خود به فایل تصاویر ۳ بعدی از تمام مناطق اشغالی که با دقت ۵ سانتیمتر گرفته شده دست یافته‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گروه هکر عصای موسی اعلام کرد در حمله سایبری خود به فایل تصاویر ۳ بعدی از تمام مناطق اشغالی که با دقت ۵ سانتی متر گرفته شده دست یافته‌اند.

حساب کاربری اینتل اسکای، تحلیلگر تصاویر ماهواره‌ای و ردیاب هواپیماها، در پیامی در توئیتر خود از افشاگری گروه هکری عصای موسی در حمله سایبری خود به رژیم صهیونیستی خبر داد.

این حساب نوشت: گروه هکری عصای موسی توانسته به زیرساخت‌های سایبری اسرائیل نفوذ پیدا کند و به ۲۲ ترابایت فایل سه بعدی از همه حوزه‌ها با دقت ۵ سانتیمتر دست یابد.

گروه هکر عصای موسی (Moses Staff) ویدئویی از این فایل منتشر کرد و نوشت: این بخشی از دسترسی آنهاست. علاوه بر این، آن‌ها غافلگیری کوچکی برای ارتش اسرائیل در این ویدئو دارند.

گروه عصای موسی افزود: جامعه جهانی در تلاش برای تامین امنیت دولت جنایتکار صهیونیستی است. به عنوان مثال تلاش برای محدود کردن دسترسی به نقشه‌ها و تصاویر هوایی اسرائیل در جهت همین امر است. با این حال ما توانستیم به زیرساخت‌های سایبری رژیم جانی صهیونیستی نفوذ و به این فایل دسترسی پیدا کنیم.

حساب کاربری اینتل اسکای پیشتر نیز اعلام کرد: ارتش اسرائیل در مه ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) وقتی که می‌خواست نقشه‌ای از مراکز آزمایش کرونا را منتشر کند، مرتکب گاف بزرگ امنیتی شد و به اشتباه موقعیت جغرافیایی پایگاه‌های نظامی و امنیتی حساس خود را به اشتراک گذاشت.

به نوشته اینتل اسکای، در فایل افشا شده محل پایگاه‌های مخفی و محیط‌های دقیق پایگاه‌های متعدد از جمله تاسیسات متعلق به نیروی هوایی ارتش و سرویس‌های اطلاعاتی نظامی روی نقشه نشان داده شد و اکنون اکثر پایگاه‌های رژیم صهیونیستی با پرچم این رژیم در دسترس همگان است.

نه تنها این رژیم خود موجب انتشار اطلاعات حساس خود شده است، بلکه در ماه‌های اخیر هدف حملات سایبری و افشاگری‌های متعدد قرار گرفته است. روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نیز در مطلبی از افشاگری‌های یک گروه مخالف رژیم صهیونیستی موسوم به «عدالت برای فلسطین» خبر داد و اعلام کرد که این گروه از ماه گذشته تاکنون شروع به انتشار اطلاعات و هویت تعدادی از مقامات موساد، ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک در بستر کانال‌های تلگرامی کرده است.

گروه سایبری «عصای موسی» نیز در ماه گذشته چندین حمله سایبری به نهاد‌های رژیم صهیونیستی داشته اند و اطلاعات بسیاری را در بستر تلگرام منتشر کرده اند.

افشای نخستین تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
دمتون گرم
Germany
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
ان شاالله در جنگ اینده به دردمون میخوره سیو کنید میام میگیرم ماشاالله
آخرین اخبار