مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: از ابتدای سال تا کنون، بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر و خیابان‌های منطقه توزیع شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد یساولی، مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج با اشاره به میزان آسفالت توزیع شده در سطح معابر و خیابان‌های منطقه چهارگفت: هر چند سهمیه امسال آسفالت این منطقه هفت هزار تن بوده، ولی تا کنون بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر و خیابان‌ها توزیع شده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج افزود: گلایه شهروندان در خصوص وضعیت آسفالت برخی محلات به حق است، ولی شهرداری بضاعت و امکانات محدودی دارد و نباید انتظار داشت در طول یکسال آسفالت تمام محلات باقی مانده انجام شود.

یساولی با بیان این که اولویت شهرداری در توزیع آسفالت با محلات کم برخوردار منطقه است، گفت: سعی داریم؛ کمبود‌ها و نارسایی‌های موجود را در اسرع وقت رفع کنیم تا سطح رضایت شهروندان از خدمات شهرداری افزایش پیدا کند.

او با اشاره به این که نقاط بحرانی منطقه در خصوص آبگرفتگی مشخص شده، افزود: در بارندگی‌های اخیر شاهد آبگرفتگی در برخی معابر و خیابان‌ها بودیم که با شناسایی نقاط بحرانی و رفع نواقص، امیدواریم در بارندگی بعدی با کمترین مشکل مواجه شویم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.