رئیس واحد اندازه گیری و توزیع شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: مصرف گاز در استان از ابتدای مهر امسال تا ۲۲ آبان، ۳/۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ افزایش داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی محمودی رئیس واحد اندازه گیری و توزیع شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طی اول مهر تا ۲۲ آبان‌ماه امسال در مجموع ۹۲۹ میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شده که حاکی از افزایش ۳/۶ درصدی نسبت به سال گذشته است.

وی ادامه داد: در مدت مشابه سال قبل، در مجموع ۸۹۷ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده بود.

رئیس واحد اندازه‌گیری و توزیع شرکت گاز آذربایجان‌غربی، بیشترین میزان مصرف گاز در این مدت را مربوط به روز پنجم آبان‌ماه امسال دانست و افزود: طی این روز ۲۴ میلیون مترمکعب گاز توسط هم استانی‌ها مصرف شد.

محمودی با بیان اینکه از مصرف پنجم آبان، ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب آن مربوط به مصرف نیروگاه‌ها بود، یادآور شد: پنجم آبان آخرین روز مصرف گاز نیروگاه‌ها قبل از فصل سرما بود چرا که گاز آن‌ها جهت پایداری گاز بخش خانگی در فصل سرد سال قطع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از قطع گاز نیروگاه‌ها در روز پنجم آبان، بیشترین میزان مصرف گاز مربوط به ۲۲ آبان‌ماه با مصرف ۲۳ میلیون مترمکعب می‌شود که عمدتا مربوط به بخش خانگی و تجاری بوده است.

رئیس واحد اندازه‌گیری و توزیع شرکت گاز آذربایجان‌غربی، همچنین با اعلام اینکه از ابتدای امسال تا ۲۲ آبان‌ماه، ۴ میلیارد و ۱۵۵ میلیون مترمکعب گاز در استان به مصرف رسیده است، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳/۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: سال گذشته در مدت مورد اشاره در مجموع ۴ میلیارد و ۷ میلیون مترمکعب گاز به مصرف رسیده بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.