شبکه تلویزیونی المیادین از سیطره نیرو‌های یمنی بر مناطق مختلف در شمال الجوبه در مأرب و فرار نیرو‌های ائتلاف سعودی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین از سیطره نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بر تعدادی از مواضع در شمال منطقه الجوبه در استان مأرب خبر داد. بنابر این گزارش نیرو‌های یمنی در حال پیشروی به سمت ارتفاعات منطقه و مواضع مزدوران هستند. تعدادی از مزدوران مستقر در این ارتفاعات نیز حضور دارند. برخی از آن‌ها سوار بر خودرو در حال عبور از جاده‌های کوهستانی و عقب نشینی از مواضع خود هستند.

یکی از نیرو‌های یمنی می‌گوید: مسیر کمک رسانی به مزدوران مستقر در این منطقه قطع شده است.

بنا بر اعلام المیادین، تصاویر به دست آمده نشان می دهد حملات نیرو‌های یمنی به مواضع مزدوران و فرار مزدوران از مواضعی که هدف گلوله باران قرار می‌گیرد دیده می‌شود.

مزدوران تلاش می‌کنند به هر شکلی که شده است خود را از حملات نیرو‌های یمنی مستقر در ارتفاعات که مشرف به مواضع مزدوران هستند، نجات دهند.

نیرو‌های یمنی یکی از خودرو‌های مزدوران را هنگام فرار هدف قرار دادند و آن را به همراه سرنشینان منهدم کردند و به آتش کشیدند.
اجساد شماری از مزدوران سعودی که روی زمین افتاده است در مناطق درگیری دیده می‌شود. نیرو‌های یمنی همچنین برخی از آن‌ها را به اسارت در آوردند و به اسرای زخمی امدادرسانی کردند و سپس آن‌ها را سوار برخودرو به پشت جبهه انتقال دادند.

تصاویر به دست آمده لحظات عقب نشینی و فرار نیرو‌های ائتلاف سعودی از روستای الهجبریه در منطقه الجوبه در جنوب مأرب و ورود نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به این روستا را نشان می‌دهد. همچنین سیطره نیرو‌های یمنی بر جبل العمود در شمال منطقه الجوبه دیده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار