نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امروز وظیفه همه ما است به دولت انقلابی کمک کنیم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:امروز دولتی بر سر کار است که در راس آن آیت الله رئیسی قرار دارد و شبانه روز تلاش می‌کند و در این میان فشار اقتصادی بر مردم واقعآ کمر شکن است، گرانی‌ها بیداد می‌کند، ولی راهکارش این است که ما به دولت کمک کنیم و از مسئولان بخواهیم تا شرایط کنونی را مدیریت و مشکلات را مهار کنند.

او استاندار آذربایجان شرقی را فردی خدوم، پرتلاش و زحمتکش دانست و ادامه داد: یکی از محاسن آقای خرّم این است که به استان شناخت کافی دارد و تمامی جریانات اداری و اقتصادی و فعالیت نهاد‌ها را از نزدیک دیده است و امیدواریم با کمک نهاد‌های انقلابی و دستگاه‌های اجرایی مشکلات استان را رفع کند.

اودر بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه همگانی به مسئله کتاب و کتابخوانی تاکید کرد و گفت: در پرتو کتاب است که شکوفایی، سرسبزی و بالندگی فرهنگ دینی ما به اوج خود می‌رسد، کتاب بالاترین جایگاه در گستره‌های فردی و اجتماعی است که بر اندیشه‌ها و دل‌ها می‌درخشد و پیوسته در زندگی و زندگانی انسان نور افشانی می‌کند لذا این هفته فرصتی است تا به این موضوع بیشتر بپردازیم.

امام جمعه تبریز  با اشاره به سالروز آزاد سازی سوسنگرد گفت: امام راحل در جنگ تحمیلی در ۲ جا از کلمه باید استفاده کردند، یکی در شکست حصر آبادان و دیگری در جریان آزادسازی سوسنگرد بود که گفتند تا فردا باید حصر سوسنگرد شسکته شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: سوسنگرد یک شهر مهم برای خوزستان بود و اگر شکست می‌خورد خوزستان شکست می‌خورد، معادلات جنگ عوض می‌شد، سوسنگرد کلید فتح خوزستان بود و رزمندگان ما در اینجا تلاش‌های زیادی انجام دادند.

استاندار آذربایجان شرقی هم در این گفت: در سالیان اخیر حضور هوشمندانه و مدبرانه نماینده، ولی فقیه در استان به عنوان محور وحدت برای نیرو‌های انقلاب و قشر‌های مختلف مردم بسیار ارزشمند بوده است و ضمن رویکرد مردمی و ایجاد همدلی بین مردم و مسئولان بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

خرم افزود: امیدواریم بتوانیم در استان با رویکرد فساد ستیزی، نگاه جهادی و تکیه بر گفتمان پیشرفت و عدالت در عین کار آمدی به مردم خدمت کنیم، همه اهتمام ما این است که نگذاریم در استان نقطه اختلافی وجود داشته باشد.

او اصافه کرد: باید مجمع توسعه شهرستان‌ها را تشکیل دهیم تا از حضور نخبگان شهرستان‌ها در زمینه‌های گوناگون استفاده شود.

او توجه به بحث مسکن و جهش در نهضت ملی مسکن را پیشران تمامی صنایع دانست و گفت: پیگیری پروژه‌های بزرگ و کوچک بر زمین مانده، فعال سازی بخش صنعت و معدن، حفظ محیط زیست، استفاده از پارک‌های علم و فناوری، تکمیل زیر ساخت‌های اب و برق و گاز، توجه به فرهنگ اصیل استان از دیگر برنامه‌های دولت در استان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.