در پی حمله با چاقو در ایستگاه قطار ژاپن، یک پیرزن مجروح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، پس از انجام حمله‌ای با چاقو در یک ایستگاه قطار در ژاپن، یک پیرزن مجروح شد.

پلیس ژاپن و رسانه‌های محلی این کشور بیان کردند یک مرد امروز (دوشنبه) روبروی ایستگاه فوکوشیما در شمال شرقی ژاپن با چاقو به یک پیرزن حمله ور شد. این حادثه، جدیدترین مورد از سلسله حملاتی است که در شبکه ریلی این کشور و اطراف آن به وقوع پیوسته است.

طبق گزارشها، پلیس محلی گفته است مهاجم بازداشت شده است. این در حالی است که رسانه‌های محلی گزارش دادند مهاجم از سوی افراد حاضر در محل حادثه دستگیر شده است.

رادیو و تلویزیون ملی ژاپن (NHK) گزارش داد پیرزنی که هدف این حمله قرار گرفته، دهه هشتم عمر خود را سپری می‌کرده است که پس از این حمله در بیمارستان بستری شده است. بنابر اعلام رسانه‌های ژاپن، این زن از ناحیه شکم دچار جراحت شده است؛ اما می‌تواند صحبت کند.

پلیس ژاپن نیز در حساب توییتری خود نوشت: یک مرد امروز در جلوی ایستگاه فوکوشیما با چاقو حمله ور شد. خودرو‌های گشتی به محله حادثه شتافتند و این فرد را بازداشت کردند. مقامات پلیس ژاپن از ارائه توضیحات بیشتر در خصوص این حادثه خودداری کردند.

اگرچه حملات جنایی در ژاپن امری نادر به شمار می‌رود، اما شماری حملات در ماه‌های اخیر در ایستگاه‌های قطار و یا داخل قطار‌های این کشور به وقوع پیوسته است.

چندی پیش یک مرد ۲۴ ساله در توکیو در روز هالووین برای تلاش برای قتل بازداشت شد. همچنین چندروز پیش نیز فردی با چاقو در یکی از واگن‌های قطار متروی توکیو، پایتخت ژاپن دستکم ۱۵ نفر را زخمی کرد و سپس با پاشیدن بنزین به اطراف خود در واگن آتش‌سوزی به راه انداخت.

پس از این حادثه، پلیس ژاپن در این رابطه یک مرد چاقو به دست را در شهر چوفو در غرب توکیو بازداشت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار